Grattis storebror på studenten!

shosho, är inte på bästa humöret. Igår sov jag hos min syster, imorse vaknade jag vid 9 tiden. Min syster lockade mitt hår och sminkade mig. Klädde på mig och fick skjuts till skolan. Kom dit och sen så fikade vi kanske i 30 minuter. Sen så drog vi till kyrkan, haha lilla jenny sjöng med falsk röst haha fick grovaste skratt attacken. Sen samlades vi och fick våra betyg och fick VG i bild resten G.. 3 IG, knulla demdär 3 ämnen, hatar de lärarna. Iallafall sen sprang jag och malin till bussen jag sprang i klackskor har fett ont i fötterna nu. Sen åkte hem och nu sitter jag och gör inget.

Väntar på sherifat som är skitseg. Vi ska på fest klockan 8 på kvällen, så kommer skriva imorgon. Vi kanske tar bilder med dem där borta eller något. Vi får klura ut det. Jajajaja, nu ska jag gå hjälpa mamma som håller på med ballonger och allt möjligt till jonas student fest. GRATTIS STOREBROR <3 jaja, ciao vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0