långt inlägg

Wei, har tröttnat på min blogg. Ni är fett keffa på att kommentera, min design är tråkig och vanlig. Jag vet inte vad jag skriva och är helt tom på ord efter jag skrivit om min keffa dag. Och nu är det sommarlov eller imorgon, så kommer vara ute mycket också. Imorgon kommer jag bara skriva efter avslutningen och sen har jag knappt tid för uppdatera (hinner bara lägga in kvällens outfit) sen måste vi tjejer dra iväg till festen. Kanske möter doni på vägen för idioterna vet knappt vart den ligger, haha ska smsa mina åsnor och möta upp oss för kan inte heller vägen >,< Juste, Ali uppsala blir storebror nu stort grattis lilla tjockis :*

Jallafall, just nu sitter jag och chillar. Fick lite mer kläder av mammas kompis, men gillade inte de (inte min smak direkt) Gillade en bara, men kommer inte använda den för haha... jag vet inte, jag har iallafall hittat min avslutningsklänning och så. Haha kommer döda mig själv efter det har slutat, kommer byta skor direkt. Pallar inte gå i klackskor heller... Jaja, lovade Erika och Malin att komma med det. Ser förjävligt lång ut haha >.>

Fett ointressant... Igår hade 9orna bal, fyfan vad jag fick ångest. Skulle vart där, dansat och haft kul. Men nej, min gamla skola gjorde så jag fick gå om 5an. Men nästa år, då gäller det hihihihi. Har avslutning imorgon, eller har jag sagt det(?) Asså gud, känns som jag snackar med en vägg... Vill ge mig en örfil för jag är så dum i huvudet. Kolla, haha skriver fett onödiga saker *smile*

Idag vaknade jag 8.16 (skulle tagit tåget till skolan då... hihi) men smsade till min lärare och sa att dem skulle hoppa på 8.59 tåget i tungelsta. Yeah mina hundar, de lyssnade på mig också =D. Sen drog vi till nynäshamn, dem tror vi ska promenera runt hela nynäs. haha noway, så vi stannade upp och Tina L stanna med oss sen blev mitt humör fuckad (min period) så jag och erika drog tillbaks till stationen, vi gick och käkade i nynäshamn grillen. Haha hittade ett bollhav :$ ooooh känner att jag behöver massage '' sen drog vi och köpte glass och satt med grabbarna grus och såg på när dem kasta pommes till fåglarna, onödiga idioter-.- Sen drog vi ner till vattnet till våra tinor. Ja, båda mina mentor's lärare heter Tina. Sen vid 12 drog vi hem, vi åkte till erika alltså vi två. Men hon fick inte sova hos mig, >.- Så vi tog bussen till västerhaninge och sen tog jag tåget hem till mig. Och hon gick till ribbyskolan och mötte lilla jenny.

Kom hem, softade galet. Och nu väntar tills min syster svarar på sin fula telefon. Måste veta om jag ska sova hos henne eller inte, annars är hela jag förstörd. För behöver locktång och behöver henne för hon ska sminka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0