Tidsfördriv

Vem ringde dig senast? Frida
Vad har du för bh på dig just nu? en ljusrosa.
Vad har du för trosor på dig just nu? vanliga svarta
Vad står det i ditt trettonde sms och vem är det i från? Hej vad gör du - Från min syster
Vad brukar folk få för intryck av dig? haha ingen aning.
Har du någon gång klätt dig horigt? beror hur du menar?
Har folk kallat dig slampa? aa
Har du slagit någon riktigt hårt? Nej tror inte det.
Använder du parfym? aah?
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? mina kurvor, och min rumpa ibland(?)
Villka slags killar faller du för? charmiga killar ;)
Vad kollar du på först hos en kille? stilen
Vill du ut och festa nu? nej men vill att dagen(imorgon) kommer
Vad är klockan? 17.10
Vilken färg har din mobil? svart/silver
Vad ska du göra nu? gå hämta mat sen se på tv.
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? ibland.
Är du social? självklart
Känner du att du orkar med några frågor till? varför inte :)
Bara för det kmr det några frågor till: vad tänker du när du vaknar? 5 minuter till.
Kan du gå ut utan smink? gör det nästan hela tiden 
Är någon kär i dig? jag vet inte, hoppas det.
Är du kär i någon? JAAAAAAA SPIKAT!
Vad står det i ditt elfte sms? Vad gör du där
Vad är din största tanke just nu? att slippa åka till norrland den 24
Vem älskar du mer än allt? Min familj och min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0